mandag 1. november 2010

Roma

Uka etter høstferien reiste "Kreativ"-klassen (Amalies klasse) til vakre Roma på "bli-bedre-kjent"-tur.
Det var en herlig og gøyal tur hvor vi virkelig ble bedre kjent, og koste oss i lag. 

Noe av programmet:
- Peterskirken (så paven tale, og var på toppen av kuppelen)
- Piazza Navona (min favorittplass!)
- Colosseum
- Fontana di trevi
- Katakombebesøk
- Spise is på et sted hvor de har blitt kåret til å ha Europas beste iskrem, nam! 
- Masse god pizza og pasta
- Gå på markede
- Litt shopping
- FOTOGRAFERING
- Vartikan-museumet (det sixtinske kapell, wiiii^^

Meg foran "Skolen i Athen", kuulii =) 

Fontana di trevi

Vi fotograferte portretter av lokale folk

 Noen av mine gode venninner i klassen :)



Vi hadde faktisk med oss en kjempeflink fotolærer til Roma, og hadde diverse oppgaver i løpet av uka. Ellers var det bare kosing og spising og gåing og å bli bedre kjent!

Jeg er kjempefornøyd med turen, og gleder meg til å reise tilbake (noe jeg vet jeg kommer til å gjøre, siden jeg kastet en mynt i Fontana di trevi) !



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar